måndag 4 maj 2009

Godnatt

Så var måndagen över. Tog en lång promenad min min ipod. Hade önskat att min kära man gjorde mig sällskap. Men det gjorde hans tankar istället. Jobbar man så jobbar man. Men jag är bara så glad över att solen är framme igen. Jag längtar till jag kan ta dem långa promenaderna med håret uppsatt och short och flipp flopps. Med en stor stor mjuk glass i handen. Längst bryggkanten. Precis som på djurgården. Minns dem kvällarna då jag bara tog mig en lång promenad. Solen, värmen, alla människor. Det är det bästa med sommaren. Som tur är så drar vi exakt om 2 veckor. Och det längtar jag till. Bara avkopplingen. Solen och vattnet. Glassen och lugnet. Och just nu är jag helt färdig. Mentalt och annars. Måndag, säger det något? Har laddat ner mitt andra ro. Dvs desperate house wives. Ska krypa ner i sängen nu och avsluta kvällen där med kokosbollar som jag köpte av två tjejer som samlade ihop pengar till en klassresa. Kunde inte bara säga nej. Så det slutade med en låda med ca 30 st i. Som redan är snart helt uppätna. Bara att hugga in i resten då. Godnatt allesammans. Ses i morgon.



// N

Inga kommentarer: