tisdag 5 maj 2009

Hatar detta

FUCK säger jag bara. Fyfan jag mår skit.Har världens halsont och feber. Och har legat i sängen fram till nu. Tagit en massa alvedon. Inatt trodde jag att jag hade en mardröm. Jag fightades med mig själv. I själva värket var det febern som hade tagit över. Nu skrek magen efter mat, så gick upp med dem sista krafterna jag hade kvar. Rostade ett bröd med philadelphia på. Tog ytligare 2 alvedon och la mig nu på soffan. Den där sängen gör mig ännu sjukare. Jag saknar min man. Vill bara ligga i hans famn och bli omhändetagen. Jag vill bli frisk. Solen lyser så fint där ute. Men nej jag är bara tvungen att frysa ihjäl mig och ha världens halsont. Just nu JA !!! Allt allt allt. Då menar jag verkligen ALLT känns fuckat just nu. Oh fan detta hatar jag. Jag ser så sjuk ut att jag fick panik då jag såg mig själv i spegeln. Var det verkligen samma människa vi pratar om kanske? Eller har jag fått en make over över natten. En misslyckad make over kanske? Allt jag vet är att jag ska se på gossip girl nu och dricka mig saften jag nyss blandat. Även dem smakar konstigt !!!


// N

Inga kommentarer: