torsdag 27 november 2008

Godmorgon

Godmorgon, eller god eftermiddag kanske. Så sitter jag här nu i min nya lägenhet som är städad och fixad. Allt som finns ligger på sin plats och allt ser toppen ut. Jag har ännu en gång fått igång mitt Internet som krånglat som in i helvette att man blivit så jävla irriterad. Men men nu hoppas jag att jag har Internet så jag kan fortsätta min blog För jag älskar att skriva av mig här.

Jaha vad kan man säga om veckan som gått utan Internet? jo man kan säga att jag är så jävla sliten så det finns inte. Jag har sån fruktansvärd äcklig träningsverk i armar och rygg. Blåmärken på benen och jag ser helt förjävlig ut. Jag har precis städat igen. Skurat golvet på alla fyra. Nu sitter jag ner med min annanas juice och hämtar andan. Ska hoppa in i duschen nu och försöka fräscha till mig.

Inga kommentarer: