onsdag 18 februari 2009

Brun & fin

Så var dagen nästan över. Helt sjukt hur dagarna egentligen bara rinner iväg. man hinner knappt reagera eller tänka så är dagen över. Men för min del har jag fått en massa gjort. Som ett exempel så hann jag ta 25 minuters sol. Tyvärr så var det solariumet som fixa jobbet. Även om jag önskade sol och värme just nu. Jag vet att sthlm är snöfritt. Men här kan man knappt gå på trottoarerna Så mycket snö ligger det på marken. Fyfan vad jag saknar till lite sol och värme iaf. Våren. Vad som helt men så länge jag slipper den här äckliga kylan och snön. Så jag försöker trösta mig med min fina bruna färg som är tillbaka haha. Jag drömmer mig bort till den nya villan där jag ska ligga på baksidan i min solstol, med en iskall fruktdrink och bara njuta av solen. Ohh vad jag suktar mig själv just nu. Fuck fuck fuck. Bara att vänta på bättre tider hahaha !!! Kvällen ska jag avsluta med att vika all jävla tvätt som påminner mig om tiderna på Zara. Då det bara låg en fet jävla klädhög mitt på golvet nere på lagret. Som tog oss nästan hela dagen att fixa. Så ser det ut här. Bara att hugga in och sen blir det desperate housewives !!!!
Godnatt

// N

Inga kommentarer: