torsdag 19 februari 2009

Sliten

Hallojjsan. Äntligen hemma efter en låååång dag på jobbet. Även om det varit slitsamt så har det varit kul. Slitsamt har det varit för att jag var så dum i huvudet och klumpig igår da. Jo jag halka inne i duschen och skadade svanskotan och ryggen. Och hur jag lyckades med det är en annan rolig historia. Face bara skrattade åt mig. Han försökte hålla sig men när jag sa att han lika gärna kunde och fick skratta åt självaste händelsen så skrattade han. Och dem på jobbet också. Så jag har världens smärtor just nu. Jag har käkat en massa voltaren och smärtstillande. Men fan inget hjälper. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det gör så fittont!!! Jag får bara ta och bita ihop och försöka glömma smärtan. Och det ska jag göra genom att värma lite mat åt lilla mig som det är sååå synd om just nu haha!!!

Ciao så länge

// N

1 kommentar:

Eleni sa...

va grov du har blivit i munnen vännen