torsdag 30 april 2009

dåligt dåligt

Hallojj kära läsare. Var precis ute på en spring runda. Drömmer fortfarande om dem där sexiga benen. Precis som jag gjorde förra året den här tiden. Med samma motivation och försök utan något vidare resultat. Motivationen var dessvärre inte så stark om jag nu ser tillbaka. Annars hade jag ju haft dem. Förhoppningsvis så lyckas jag kanske bättre denna sommar med att få dem att se muskelösa ut. Men hur fan ska jag lyckas med de då jag knappt orkar springa i 5 minuter. Benen har fan ingen styrka kvar. Helt paff med mjölksyra springer jag vidare. Träningsvärken ligger kvar efter den långa cykelturen tror jag. Eller så är det något annat problem. Och jag känner hur dålig jag blivit. Detta tyder ju bara på dålig träning. Oh nej det är ett no no. BIG NOOO . Nu ska jag sätta igång med träningen igen. Återfå styrkan i kroppen. Har alltid varit så otroligt klen och svag. Men nej nu ska jag lyfta och bli stark. Nog med det nu ska ju sätta mig på balkongen igen. Solen lyser för fullt. Och jag bara drömmer mig iväg om den fina bruna färgen jag fick efter dubai. Den ska jag ha. Den MÅSTE jag ha tillbaka. Så bara att lägga sig och steka på balkongen. Men först en strechning.




Ohh så fin färg jag hade. Vart fan tog den vägen.
* Ledsen *

Inga kommentarer: