lördag 25 april 2009

Sunshine

Vilken härlig dag måste jag säga. Vaknade tidigt och gjorde de som skulle fixas på morgonen. Lade mig på min stora balkong och låg och stekte. Kom och tänka på alla dem dagarna då jag brukade ligga på Pattcys tak och steka. I somras hade jag en så otroligt fin färg. Den ska jag ha i år igen. I alla fall till en viss del. Snart drar vi ju till Nice och Monaco. Så lite solbränna är ju nödvändig. Längtar så otroligt. Pratar om den resan varje dag. Om inte annat så fick jag ännu en överraskning Jag älskar suprises. Vem gör inte det. Men det blir Michel Jacksson till augusti också !!! I London. Så jag har en del att se fram emot. Nu ska jag börja med att hoppa in i duschen. Tog en snabb tur ner på stan och satt vid bryggan. Låg i solen och snackade en massa skit. Ohh sådant har jag saknat. Dags att move my ass och få något vettigt gjort utav den här lördagen.

// N

Inga kommentarer: