torsdag 30 april 2009

Godmorgon

Så blev det ännu en sen natt, med en tidig morgon. Jag tror nog att jag nu mera är inställd på att vakna till fåglarnas kvittrande. Vissa kan ju tycka att det är fint och harmoniskt. Men inte kl 7 på morgonen? Det gör inte jag i alla fall. Och så är det alltid kul att få snacka med släkten mitt i natten. Så det gör ju det ännu mer omöjligt till att lägga sig. Och när man väl kommer till sängen som blåser det så det knakar om det. Och man för får sig en massa ting av alla ljud som kommer från alla håll. Helt sick i know. Men det ligger i oss människor. Allt som är okänt blir vi rädda utav. Speciellt alla konstiga äckliga ljud. Så det blev ytligare en sen kväll med en tidig morgon. Och länge leve vanilj yoghurt med all bran eller hur de nu en kallas. Choklad flingor är det i alla fall. En mycket god start på dagen. Så här sitter jag med min skål och ska läsa nyheterna. Uppdatera mig själv med allt annat som sker runt om mig. Sen så ska jag försöka få något vettigt gjort utav dagen. Ha en underbar dag allesammans. Ses senare.


// N

Inga kommentarer: