onsdag 29 april 2009

feels good

Är helt ut pumpad. Kom hem från en lååång låång cyckel tur. Med en fin start och en jävlans ending. Uppförsbacke var ordet. Och jag låg efter som vanligt. Långt framför mig ser jag face cykla Och det pumpas ännu mer i benen. Och jag känner mig som världens sucker!!! Jag försöker nå upp till han. Men varje gång jag närmar mig, så försvinner han ännu längre fram. Fick snabbt inse att jag suger hårt hahaha. Eller inte så hårt då, klarade hela vägen. Även om jag sniglade mig fram. Och lyckades till slut komma helt till destinationen. Hem till min stora balkong. Där jag legat och stekt i solen innan. Och jag blev brun. Wohooo. Nu ligger jag rätt i tiden. Fick en fin lätt brun färg. En bra start. Så länge man ser skillnad så är det en mycket god start. Nu ska jag hoppa in i duschen, steka köttbullar med pasta och göra översvämning med ketchupen. Och sedan dega framför desperate housewives.

//N

Inga kommentarer: