onsdag 29 april 2009

Godeftermiddag

Så hoppas man på att Internet fungerar igen för ett tag i alla fall. Same problem same problem. Jag förstår inte varför man inte kan ha inbyggt Internet i huset. I alla fall dem som är ny byggda. Ett modem som är inbyggt precis som telefon jacken eller strömmen. Så kan man ha en trådlöst. Så moderna är vi idag att det FAKTISKT skulle kunna fungera. Nog med det. Jag vet att det aldrig kommer att ske. Internet kommer att gå mig på nerverna trotts allt. Bara face it och inte tappa tålamodet.

Att bero på tålamodet, så somnade jag kanske sent. Jag hade svårt att sova. Men lyckades väll till slut. Och hade sån otroligt lust att sova länge länge idag. Har vaknat så otroligt tidigt dessa dagar. Men fick jag det kanske?? NO NO NO NOOOO !!! Någon frisk människa där ute var ju bara tvungen att gräva och borra där ute kl 7.30. Ja kl var inte mer en 7.30 på en morgon. Gud vet vad han egentligen höll på med där ute. Han höll på i ett jävla bra tag. Så jag blev så irriterad och gick till vardagsrummet och satte på the voicetvn och låg och funderade på en och annat. Samtidigt som musiken pumpades. Så det blev ännu en tidig morgon.




Nu är jag klar för att bege mig ut på stan. För att få något vettigt gjort utav dagen. Ska ge mitt fina kök lite kärlek. Så bara dags att sätta igång.
Ha en underbar dag allesammans.

// N

Inga kommentarer: