fredag 24 april 2009

back in buisness

Länge leve canal digital. Som fräslat mitt hus med både kabel tv PLUS PLUS PLUS Internet Helvette så mycket Internet och the voice som jag nu äntligen har, kan göra så mycket? Men i alla fall så ville jag bara säga hej till er alla. Och även tillägga att äntligen är jag hemma. I mitt nya hus. Mitt egna paradis. Flytten gick bättre en planerat, bortsett från vädret som fuckade upp sig. Men vi gjorde allt själva. Okej nästan allt då. Sofforna och allt de tunga fick jag stå över. Men en ordentlig massage skulle ha suttit fint efter. Men det hade vi inte tid med. För det blev fort en inflyttningfest, familje middagar och gäster. Så veckan som gått har äntligen gett oss lite tid till att njuta flyttningen ordentligt. Men allt är på plats. bortsett från min garderob. Evigt tjat och evigt problem. Men snart ska det huggas in där också. Senare idag om jag själv får välja. För nu ligger jag på min free zone. Lyssnar och ser på the voice och läser nyheterna. Fortfarande dem svenska. Rutinerna ligger fortfarande på plats. Livet är underbart.


Min favorit hörna i huset. Här ligger jag då jag vill koppla av. Bara vara för mig själv och låta tankarna flöda. Min egna free zone.

Inga kommentarer: