fredag 27 mars 2009

Flytten är igång

Hallå där ute. Detta får bli ett kort inlägg enbart för min paus som jag behöver just nu. Något annat att sätta fokus på haha. Igår hämtade vi nyckeln, och började med flyttningen. Som snart är klar. Snacka om team work och effektivitet. Jag och min man ensama. Ensam är stark JA !!! Vi grejeade allt helt själva. Inatt höll vi på till kl 3 och tvingade oss till att sova. Eller jag däcka ju direkt haha. Så var det bara att vakna tidigt, upp igen och börja. Som tur är så tog vi nästan allt bortsett från soffa och säng. Dvs allt det tunga. För inatt kom fitte snön tillbaka. Så hade vi haft allt de där i tillägg hade det tagit oss en evighet idag. Men snart så är vi klara med allt. Då kan vi bara fortsätta att inreda och fixa i vårat fina nya hem som jag är soo in LOVE with. Vänta ni bara så fort allt är fixat och klart så kommer det att visas många bilder. Det kommer till och med att bli en eget album på facebooken med bara bilder från huset haha ! Då snackar vi ;)


//N

Inga kommentarer: