torsdag 5 mars 2009

Godmorgon

Godmorgon allesammans. Sovit gott? jo det har väll jag med. Klar och fixad ska jag nu bege mig på ett antal intervjuer. I hopp om att få jobb haha. Det blir kontors jobb. Får se hur jag klarar det den här gången. Men först måste jag ju få jobbet också. Så jag har ätit min frukost i lugn och ro, druckit en massa vatten. Mamma som gav mig en massa tips om vad jag skulle göra. Hon sa även att jag skulle dricka någon slags te innan jag la mig så att jag skulle få så mycket sömn som möjligt. Mammor säger jag bara. Det har väll all världens knep på både det ena och det andra. Så ska allt vara så över dramatiskt också. jag ska ju bara på intervjuer. Aja men jag följde ändå mammas råd. Bortsett från teét då. Istället var det Cola zero som jag nu mera dricker faktiskt. Och inte light!!! Same shit egentligen. Men nä nu ska jag bege mig ut och hoppas på att få ett jobb i alla fall.







Jag önskar er alla en fortsatt underbar Torsdag.

// N

Inga kommentarer: