onsdag 25 mars 2009

Så var det dags..

Hallojj där ute !! Hoppas att allt är fint med er? Själv har jag åkt på världens förkylning. Precis när man blev klar med packningen, och lugnade ner sig. Så kom skiten från ingenstans. Så har legat hemma i två dagar med feber och hosta. Lägenheten behöver lite omsorg, men just nu behöver jag den ännu mer. För att sedan kunna ge den omsorg haha. Ja nu är det bara en dag kvar. Imorgon hämtar vi nycklarna och så flyttar vi äntligen. Jag kan inte ens beskriva hur skönt det ska bli. Ser så fram emot det. Bortsett från att helgen kommer att vara så jobbig med all flyttning och upp packnings osv. Men det är alltid roligare att packa upp, en att packa ner. Då kan man stå och fundera på vart saker och ting ska ligga. Bolla med idéer och planera och inreda sitt fina hem.
Ja det blir nästa vecka. Dessvärre måste jag avsluta detta inlägg och lägga mig i sängen ett tag. Allt snurrar och hostan vill inte gå över. Måste samla krafter för att fortsätta med omsorgen för denna lägenhet!!! Ses senare.

// N

Inga kommentarer: