fredag 13 mars 2009

Up and rise !!!

Godmorgon allesammans. Jag hoppas att är är fint med er. Själv så har man tusen bollar i luften Ibland faller alla ner på marken och man vet inte vilken man ska ta upp först. Allt ligger bara i en fet fucking hög och man funderar på hur man kanske ska ta upp dem eller vilken man ska börja med. Den rosa, den röda eller kanske den blåa?? Till slut lyckas man ta upp alla tusen bollar i luften igen och börjar bolla runt med dem. Och frågan är då hur länge man lyckas denna gång. Sån är det just nu. Trött som fan och vill sova mer. Försöker få lite liv i mig genom min redbull. Jag vill tillbaka till sängen och sova bort hela dagen. Bara sova och sova. Så jag hoppas att denna redbull får mig att ändra tanken. Idag är det fredag äntligen. Och jag ska inte göra så mycket annat en att packa. Hemmet ser ut som rena helvettet just nu. Kartonger och lådor över allt. Sopsäckar och skit. Man har inge lust att öppna ögonen och se på skiten. Men så blir det när man har för mycket stasch hemma och har för liten yta att lägga allt på. Så jag får stå ut i två veckor. Sen så kommer allt sakta lägga sig på plats. Den ena bollen efter den andra kommer att läggas på hyllan. Och vissa av dem kommer förhoppningsvis aldrig jag se mer igen. Och det vet jag för att jag har världens finaste och vackraste ängel vid min sida. Som stöttar mig i allt. Massa kärlek till hjärtat mitt. För en sån otrolig stöd och hjälp. <3



Jobbet kallar. Önskar er en underbar dag allesammans.
// N

Inga kommentarer: