onsdag 4 mars 2009

Godmorgon

Godmorgon allesammans. Vaknade egentligen för ett bra tag sedan men har legat i segat i sängen. I hopp om att kanske sova lite till, lite till. Men tankarna har varit någon annanstans. Jag har mycket att göra. Så det var bara att resa på sig. Nu sitter jag här med min frukost och försöker hitta den senaste Victoria secret fashion showen. Min man är nog det finaste som finns. När han säger att han aldrig sett en show. Och att han såg lite idag på youtube. Och tänkte på att JAG skulle passa in där. Så fin han är. Därför ska jag fixa en show så att han kan njuta av modellerna på catwalken tillsammans med mig hahahaha!! För dem har ju bland världens sexigaste och vackraste kvinnor med i leken. Bortsett från Angelina. Nä nu ska jag inte prata mig bort i något annat ämne. Något som jag är så duktig på att göra. Jag ska sätta igång med och packa. Lägga det som ska läggas ner i svarta sopsäckar. Och efter det försöka trolla fram kartonger. Kan inte fatta att det verkligen sker!!! Bilder på huset kommer mot kvällen. Sitter på helt fel dator. Nämligen på min egna lilla vaio. Som jag knappt använder. Men då jag äter frukost är det strängt förbjudet att sitta på " kontoret " hahah!!! Den kommer jag att få för!!!



En Victoria secret modell vet jag inte, men inte är det fel på självförtroendet i alla fall haha.

Ha en underbar dag allesammans så ses vi senare!!

// N

Inga kommentarer: