lördag 7 mars 2009

Lördags kväll

Halloj gott folk. Hoppas att allt är bra med er där ute. Själv så är jag som vanligt där uppe någonstans. Vi stressade till Göteborg i fredags. Och hann precis. Där skulle vi köpa en sido spegel till bilen. Sån är det när man har en highteck bil som ska skräddarsys. Så blev jag kär i den nya bmw 7 serien. Svart med hög front och sexig as. Den tog all vår tid. Oavsett om vi var eniga om att vår bil var finare invändigt. Face har den tidigare modellen. Men oavsett så var den nya mycket finare utvändigt oavsett vad någon annan säger.

Efter det så hann vi knappt gå i butikerna för kl blev 19.00. Och då innebär det ju att allt ska stängas. Så det blev pizza hut och så tog vi in på hotell och skulle göra det bästa av vår lilla " tur ". Och vi hittade ett jätte mysigt hotell och var över nöjda med allt. Där låg vi som två övermätta tjockisar och åt ännu mer haha. Och njöt av hotellet. Så var det dags att vakna och dra hem. Hem och fixa sig för den kommande familje middagen som var över trevlig. Nu är vi hemma och ska ut. Ikväll kommer det att bli den sista kvällen här. Så vi tänkte att vi bara var tvungna att dra ut. Så vinet väntar och det gör min fina underbara man också. Sån har mina 2 dagar sett ut då jag inte bloggat!!!



Ha en fortsatt trevlig underbar lördags kväll. Ses där ute någonstans haha!!

// N

1 kommentar:

Classe sa...

Du är alltid så fin på dina bilder.