måndag 9 mars 2009

Godnatt

Jag fattar inte hur man kan vara så fucking trött och seg? Jag är så sliten i kroppen av någon konstig anledning. Och jag vet inte varför. Det jag ska göra nu efter en massa packning som aldrig kommer att ta slut. Är att fylla chips skålen med grill chips, dra fram min kära bok jag äntligen fick köpt i Göteborg. Och hugga in i den och bara koppla bort allt annat runt om. Det är bland den bästa avkopplingen som finns. Att läsa. Nu när vi flyttar kommer vi att bo närmare gränsen till Sverige. Så det kommer göra att jag kan få mina svenska böcker köpta. Och allt annat som inte existerar i Norge. Norrmännen kan vara hur patriotiska som helst. Men det finns mycket dem inte vet att vi svenskar har. Jag har lagt märke till det haha. Den kommer jag att få diskutera vidare på senare med min man efter att han läst detta. För oavsett bakgrund så är han en stolt norrman hahaha!!! Och det är just därför jag älskar han så. " Norge är världens bästa land " en mening han säger typ varje dag. Minst en gång om dagen. Och då överdriver jag inte ens. Handen på hjärtat haha...!! Nä jag ska vara världens tråkigaste istället. Är nyduschad och ska krypa ner i sängen med morgonrocken på. Och avsluta kvällen här och nu. Så godnatt allesammmans. Ses imorgon då jag kanske är på bättre humör med mer energi och krafter i kroppen.

// N

Inga kommentarer: