söndag 8 mars 2009

Godmorgon

Vilken härlig söndags morgon. Gatorna är täckta av snö och det är grått och äckligt där ute. Jag får ju bara sån lust att dra ut och leka i snön..eller INTE !!!! Går kvällen slutade med lite för mycket skumpa och mycket dans. Trevligt sällskap och allt var bara så bra. Nu ligger min man och sover. Medans jag ska baka en tårta och brownies. Min svägerskas dotter fyller år. Och jag fick äran att stå för födelsedags tårtan. Men vill ju krypa ner i sängen och mysa där istället. I en varm säng och bara se kylan och det äckliga där ute. Som en fin underbar söndag. Med sen frukost som blir till brunch. Ohh nu får jag sluta sätta salt på såren. Får sätta igång istället så jag hinner mysa lite i alla fall. Nu är det bara att dra fram alla ingredienser och sätta igång.

Inga kommentarer: