onsdag 18 mars 2009

vår??

Hallojj där ute. Hoppas att allt är bra med er. Flytten går framåt. Äntligen så är nästan allt klart. och jag kan lova er att det känns så otroligt skönt. Efter ca 2 timmars promenad i solen med solglasögonen på, så kan jag säga att jag lugnat mig. Jag är så avslappnad just nu. Kom hem för ett litet tag sedan och vill ut igen. Till solen och värmen med min kära ipod som stöttat mig i vått och tort. Dvs oavsett väder finns den alltid tillgänglig. Jag tänkte på alla dem somrarna och tiderna jag brukade promenera runt i Stockholm Så vackert Stockholm är på sommaren. En helt annan feeling egentligen om man tänker efter. Kungsan eller djurgården. Slussen eller gamla stan. Ohh jo man får ju en tillbaka längtan. Men jag ser så otroligt fram emot min första sommar i Norge. Den ska ju inte vara något annorlunda om man tänker efter. Då inget annat i princip är så dramatisk skillnad. Det var så skönt att gå ute i solen och bara drömma sig bort till det nya huset. Och sommaren och värmen där. När vi ligger på våra sol stolar och solar och njuter av goda drinkar ute på bakgården. Och alla fina grill kvällar vi kommer att ha där. Som kommer att avslutas med vin och myspys under en filt. Så ska vi sitta och och njuta av lugnet och familje livet. Underbart eller vad? Och nej jag drömmer absolut inte.

Egentligen bör jag fortsätta packa lite. I köket osv. Men det kan vänta i någon timme till. Jag är så lugn och vill inte stressa upp mig. Istället ska jag försöka hitta batterier till tangentbordet på macen. Yes baby jag tror du packade ner dem igår. Så jag ska försöka leta fram tre nya från någonstans. Bortsett från det ska jag se på desperate housewives & gossip girl nu. Och bara chilla.

// N

Inga kommentarer: