onsdag 21 januari 2009

Godmorgon + Godnatt

Godmorgon, och godnatt igen kanske. Vaknade För ett tag sedan för att utföra mamma sysslor. Fixa frukost och matlåda. Klä på Celina och fixa hennes hår osv osv. Det är så kul då man har en liten tjej man kan piffa till och göra fin. Det låter fel barn ska ju vara barn. Men i kanten då hon är så söt så kan man ju inte låta bli. Men nu är hon på väg till skolan. Och jag sitter och funderar på om jag ska tillbaka till min varma säng och bara sova lite till. Jag kollar ut och vägarna ligger täckta under ett fet jävla snötäcke. Nej nej nej TACK!!! Jag vill ha sol och värme. Därför ska jag lägga mig i sägnen och drömma om sol och en fin strand. Där jag kan ligga och steka för fullt. Helt seriöst vi ska bort. Vi MÅSTE bort till sol och värme snart!!!! Godnatt igen då. Ses senare.



// N

Inga kommentarer: