måndag 5 januari 2009

tillbaka

Hallojj !!! Jag vet dålig uppdatering. Men jag har varit sjuk. Dålig bortförklaring. Men idag har jag faktiskt fått en massa ting gjort trotts allt. Och äntligen känns det som att man kommit igång med saker som jag kanske borde ha kommit igång med mycket tidigare. Så snart är jag ute på arbetsmarknaden igen och jag blir sååååå glad. Jag håller ju på att gå helt crazy i huvudet just nu. Jag som alltid jobbat och haft tusen bollar i luften. Helt plötsligt så blev allt lugnt. Även om människan behöver lugn och ro ibland, så tillhör jag inte den skalan. Jag måste alltid ha något för mig. Det tyder ju bara på en typisk Stockholmsvana. Stressen och allt som alltid ska ske runt om en. Och snart får jag uppleva den igen. För vi drar till Stockholm den 15onde. Och jag ska njuta av mammas goda mat och min gamla stad igen. Bara höra all trafik på Valhallavägen och bara uppskatta det jag kanske borde ha gjort med Stockholm innan. Men nu har jag annat att fixa så vi ses senare ikväll. Var bara tvungen att skriva av mig lite i bloggen !!!!



// N

Inga kommentarer: