måndag 12 januari 2009

tro det eller ej

Hallojj !!! Tro det eller ej, men jag är FORTFARANDE sjuk. Jag har haft feber och har varit sängliggandes nästan hela veckan. Jag har en extrem hosta och lever bara på vätska nästan. Imorgon har jag äntligen tid hos läkaren. Efter att face tjatat sönder sig lilla mig så har jag tagit tag i det och ringt efter en läkartid. Så jag hoppas att hon hittar något hon kan bota mig med. Efter snart två fuckings äckliga sjuka veckor så orkar jag inte mer. Och speciellt nu när jag äntligen äntligen ÄNTLIGEN fått jobb. Jag börjar 1a februari. Och jag kommer att få jobba med något jag älskar. Kosmetika. Ja, jag fick jobb på kicks. Jag har jobbat där förr. Men då var jag en liten skitunge på 17 år. Nu kommer jag att få ta en massa roliga kurser gällande kosmetik. Jobba med dem större kosmetikmärkerna. Så det kommer att skrivas en hel del om detta i min blogg. Senaste nyheter gällande färger och smink. Parfymer osv osv. Fyfan vad det glädjer mig. Äntligen så får jag göra något jag ÄLSKAR!!! Nä nu måste jag koka te jag hostar som en fucking idiot och jag orkar inte. Ses senare!!!!



P.S Jag vill bara säga att jag har världens finaste vid min sida. Utan dig hade jag aldrig klarat det. Jag älskar dig massor hjärtat mitt...// Din för alltid <3

Inga kommentarer: