söndag 4 januari 2009

sjuk & bakis !!!!

Hallojj !!! Jag hoppas att allt är bra med er där ute. Jag har bara legat i sängen hela dagen. Med halsont och hosta. Huvudvärk och bara slappat!!! Var på Mc´d och åt och njöt av all junk food. Det blir ju så jävla fucking gott när man festat och druckit en massa kvällen innan. Ohh ni vet ju själva vad jag pratar om haha!!! Jag trodde ju då att det skulle hjälpa att gå ut igår då. Att jag var frisk och allt var bara så bra. Men det gjorde det bara värre. Hostan blev värre och allt bara fuckade upp sig idag då. Så nu sitter jag här i min fina morgonrock. Och väntar på att mannen min ska bli klar med sina pappersarbeten. Sen ska vi se på sex & the city filmen ikväll. Det ser jag så fram emot. Han har gått med på det och jag hoppas att vi faktiskt ser klart en film för en gångs skull. Så härmed säger jag godnatt. Jag måste bara lägga mig igen. Så ses vi imorgon helt enkelt.

// N

Inga kommentarer: