tisdag 20 januari 2009

Äntligen

Guess what?? Jo äntligen äntligen har jag efter ca 3 månaders kämpande och krigande lyckats fixa min jävla garderob. Den ser så fin och clean ut nu. Det enda som återstår är att hänga upp alla kjolar och några koftor. Men till det ska jag köpa gallger imorgon. Ohh det känns så fucking skönt. Nu slipper jag höra en massa från Face. Att jag varit lat och att jag haft såååå mycket tid men inte gjort ett jack shit. Men det som är lite trist är att jag rensat ut så otroligt mycket kläder att det ser lite fattigt ut i min kära garderob. Men det är nemas problemas. Nu kan jag shoppa utan att få dåligt samvete. För garderoben behöver också en massa looooooove. Och det kan jag lova den med handen på hjärtat att den ska få. Så jag ska fixa det med tiden. Och nu kan jag äntligen få ha mina kläder i fred. Utan att någon rör något i min garderob förutom jag. Det kan vara lite jobbigt då man har systrar i en och samma ålder. Man ska låna kläder hit och dit. Saker försvinner och ja det blir bara en massa strul. Men nu är jag mest lycklig och glad över att den största huvudvärken är gone. Finito. BORTA!!!! Min garderob är äntligen klar.

Inga kommentarer: