fredag 30 januari 2009

hemma mys

Halloooojjj!!!! Äntligen så får ni höra något nytt ifrån mig. Ja vart ska jag börja? Jag kan börja med och berätta att jag äntligen fått tid att sitta ner. Eller bara slappna av för en gångs skull. Jag har haft två underbara men otroligt hektiska veckor. Där vi haft tusen bollar i luften samtidigt. Men vi är ett team och arbetar bra ihop. Vi klarar allt. Så ikväll är jag faktiskt ensam hemma efter tusen år känns det som. På ett sätt kan det vara skönt. Man får slappa och bara springa runt hemma i mina björnborg byxor som jag bara LOVE. Sen så kan jag göra vad jag vill. Men på andra sidan saknar jag min man just nu. Hade vart underbart att ha han i soffan just nu. Jag ska nämligen sätta på desperate housewives. Jag hade tvingat han att se på det haha. Men nu jobbar han och jag får jobba hemma istället. Efter två veckor så blev tvättkorgen överbelastad och nu har jag flera ton kläder som ska hängas på tork. Så det är ju bara att sätta igång och på med tvn. Sen är det daimglass i stora lass som gäller för mig. Sista helgen som jag är ledig. Sen är det nya rutiner, en ny vardag från och med måndag. Och med nya inlägg gällande mitt nya jobb.

Godnatt allesammans och jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera, speciellt nu när jag får mer tid !!!

// N

Inga kommentarer: