fredag 2 januari 2009

Up and rise !!!

Godmorgon allesammans. Sovit gott? jo jag kan ju säga att jag sov jävligt gott när jag väl somnade. Det kanske blev lite mycket vin för min del då. Jag var så trött och sliten. Så det räckte med tre glas kanske haha !!! Sån är det när man är billig i drift. Då vet ni vad jag menar. Men det var bara att vakna tidigt för Face skulle tillbaka till jobbet idag. Jag tycker om att vakna med han på morgonen och göra frukost åt han. Även om jag inte behöver det enligt honom, så vill jag det. Det är ett sätt att visa att jag bryr mig. Det kommer så naturligt från insidan. Sån har jag alltid varit. Ger någon mig något eller gör någon något för mig. Måste jag ge minst tre gånger dubbla tillbaka. Därför så har folk där ute utnyttjat denna svaghet. Som egentligen är en positiv egenskap i mig. Men fortsatt en svaghet i sig själv. Så har väll folk sett och utnyttjat det. Men nu är det slut på allt sådant Därför är det så skönt att bara ha släppt allt i Stockholm. Även om det är fel att fly från problemen. Så har jag inte flytt. Jag har bara valt att börja om på nytt. Allt jag har lärt mig. Bara ta det med ett smile och fortsätta på nytt. Så idag kan jag säga att jag är mer en stolt över den jag blivit idag. Sådant är så viktigt. Man måste tänka tillbaka på allt som skett. Man måste tänka tillbaka på allt man gjort. För att inse att man omedvetet gjort så otroligt mycket. Om inte för sig själv, så för andra. Och den dagen man inser det. Som jag nu gjort. Tro mig det är den skönaste feelingen ever. Så jag flydde aldrig. jag behövde komma bort för att inse vem jag egentligen är. Och vad jag gjort !!!
Nog med all filosofi. Jag bör egentligen gå och lägga mig igen. Även om jag inte är trött längre så bör jag ta och vila en timme till. Så jag får önska er alla en underbar fortsatt fredag. Så ses vi när jag vaknar igen. Man vet aldrig med mig. jag kanske somnar haha !!!

// N

Inga kommentarer: