onsdag 21 januari 2009

More luuuve

Så var jag äntligen hemma igen efter en lååång dag där jag gått amok helt. Jag har shoppat massor idag. Jag sa ju att jag skulle ge min nya garderob en massa loooooove. Så jag är en god bit på vägen i alla fall.


Eftersom jag ALLTID tar face underbara björnborg byxor och springer runt i dem hemma, fick jag äntligen mina egna. Även om det är herrmodell . Nu sitter han i sina och är överglad över att ha fått tillbaka sina.


En svart skinjacka. YES ÄNTLIGEN !!!


Och sen lite bas tröjor från Gina & Vero Moda


Nu ska jag fortsätta kriget med min kära man som sitter halvt sjuk framför mig. Han hatar då jag sitter vid datan. Så nu sitter han också där och ska jävlas med mig big time hahaha. Så här med säger jag godnatt. Ska ge min man lite uppmärksamhet nu. Natti natti.

// N

Inga kommentarer: