fredag 2 januari 2009

jag + mac = ??!!

Fyfan vilken dag. Klockan är till och med över nio. Och jag blev precis klar med en massa dokument papperskit arbete. Eftersom att jag numera sitter på en mac så har jag lite svårt för operativsystemet. Jag fattar still nada. Så jag sitter och krigar för fullt. Its me againt the mac. Men det går framåt Grejen är den jag har fan inge tålamod till sådant. Jag försöker andas och lugna ner mig in i mellan då jag går helt bananas i huvudet. Då vill jag bara sätta mig på min kära vaio istället. Men nej jag ger aldrig upp. Jag ska lära mig den här skiten. Hur svårt ska det egentligen vara?

Det är fredagskväll och jag är ensam hemma just nu. Lite trist men så är det. Jag har en massa filmer liggandes här hemma. Med massa massa massa glass i frysen. Med grädde & chokladsås. Så jag ska bege mig till soffan där jag ska dega och mysa framför tvn istället. Fan så skönt det ska bli. Så godnatt allesammans. Vi ses imorgon helt enkelt.



// N

Inga kommentarer: