tisdag 20 januari 2009

Long time no see

Haalloooojj allesammans. Long time no see. Yes det är vad man kan säga. Men nu är jag här igen frisk och återhämtad. Äntligen har krafterna kommit tillbaka. Inge mer halsont eller något annat skit som fuckat upp dagarna och mitt humör. Yes yes yes äntligen!! Vad har lilla jag haft för mig då?? Jo istället har jag stressat skiten ur mig hahah. På torsdags natt drog vi tillbaka till my hometown. Vi var lite osäkra på hur vi skulle göra. Men ja sån blev det i alla fall. Sen var det bara stress stress och stress. På fredagen skulle mamma ha liten pakistansk fest för oss. På med kläderna som luktade pakistansk mat. Man kunde känna doften på långa vägar ifrån lägenheten haha!!! Direkt efter det var det stress och ut på stan och festa. Fyfaaan så kul vi hade. Jag och face dansade hela natten nonstop med massa tequilas !!! Det behövdes och det var tusen år sedan. Sen var det middag på lördagen och på söndagen. Så det blev en sista minuten i kistagallerian innan vi drog. Trötta som fan kom vi äntligen fram på söndagsnatt !!!Fyfan så slitna vi var. Jag har återhämtat helgens sömn inatt. Därför vakna jag nyss. Ahhh shit som jag bara skriver på nu. Men sån blir det då man har så mycket att berätta. Ja vi shoppade en massa massa massa. Som jag nu ska packa upp och vika och sortera ut. Min garderob börjar bli klar efter snart 3 månaders krigande och kämpande. Så jag ska fortsätta med den nu egentligen innan något annat. Så jag ska ta och sätta igång och önska er allesammans en fortsatt trevlig dag. Så hörs vi när jag är klar med min garderob. Och innan så vill jag också säga att mannen är världens bästa hihi !!!!


// N

Inga kommentarer: