lördag 3 januari 2009

Sjukhem

Hallojj allesammans. Vart ska jag börja? Jag börjar bli sjuk igen. Jag som trodde att jag äntligen var frisk. Men nej nej nej. Nu ska halsen göra ont och det kliar en massa igen. Jag hostar och är snuvig. Inte bara nog med det så är alla andra här hemma också sjuka. Det har blivit ett litet sjukhem helt enkelt!!! Så idag ska vi försöka ta hand om varanndra istället. Och hoppas på förbättring helt enkelt. Jag har inte tid att vara sjuk helt enkelt. Eller nja tid och tid. Det har jag massor utav egentligen haha. Men jag har inge lust att bli sängliggandes. Det är så jävla deprimerande. man känner sig så svag och så ligger man där så hjälplös. När man egentligen bara ska tänka positivt. Jag tror att mycket ligger psykiskt. Vill man vara sjuk blir man sjuk av tanken bara. Men om man är sjuk och tänker nej jag ska bli frisk. Så tror jag att det hjälper mer. Så idag ska jag bara bli frisk. Det blir en massa te och vatten. Med massa C vitaminer och annat. Jag ska bli frisk!!!!

Ha det super så ses vi senare

// N

Inga kommentarer: