onsdag 8 oktober 2008

bara en sak att tillägga

Jag uppskattar er alla läsare. Tro mig. Känns så skönt att få skriva av sig och veta att det finns andra som läser. Bloggen har blivit som en terapi för mig. Och tanken att andra läser det, gör att jag har lust att öppna mig mer som person. Veta att det finns folk som bryr sig, för man läser ju inget man inte vill. Inte sant? Så jag vill bara säga tack till er alla. Det värmer mig då ni svarar mig genom bloggen.

En annan sak att tillägga då. Jag får frågor om hur jag står till min relation till killen idag. Jo jag kan säga att vi valt att gå åt var sitt håll. Bara pga vi vill olika saker i livet. Och vi tycker om varanndra väldigt mycket. Men ibland vill man mer i ett förhållande. När saker och ting jämnförs med matriella ting, är det något som blir fel för min del. Jag känner att det viktigaste i ett förhållande är då man är så crazy in love att man inte kan slita sig ifrån varanndra. Oavsett om man bor på plattan och allt man har är varanndra. Och inget annat. Att man fortfarande älskar varanndra och inte kan leva utan varanndra. Då är det äkta. Men han är inte mannen i mitt liv. Och jag önskade honom all lycka i framtiden. Lika så gjorde han det. Så till er fråga. Ja nu är jag fri. Fri som en fågel. Det är just därför jag valt att ta detta steg. För det finns inget bättre tillfälle i mitt liv än denna att ta det här steget. Ut i världen på egen hand. Bygga upp allt på eget. Och bara kolla tillbaka på det en dag och känna att jag lyckats. Att detta har jag byggt upp med mina egna händer. Den dagen kommer vara den lyckligaste i mitt liv. Och det är mitt mål. Dit ska jag. So just get ready for it. Because i belive that this world is mine. And that makes me the god. And god can do what ever he wants. Thats why cant nobody stop me.

// N

Inga kommentarer: