fredag 10 oktober 2008

middag


Snart är det dags för middag och vin med underbara människor. Ja middagen blev lite sen, men som man säger bättre sent en aldrig. Ikväll blir det massa prat om min flytt som jag ser så fram emot. Ikväll ska jag bara njuta av gott sällskap och underbara minnen jag haft hit tills. För att ge mig ut på egen hand och skapa nya minnen. Jag låter lite dramatisk nu haha. Men det är faktiskt ganska stort för mig. Att ta och fatta ett sådant beslut. Bort från familjen som har stått mig som närmast. Bort från min mami och mina syskon. Bort från mina vänner som betyder allt för mig. Bara starta om på nytt. Jag vet att dem finns där bakom mig och stöttar mig. Det är det viktigaste. Så snart är jag ingen liten tjej på 21. Snart är jag en stor flicka som ska möta världen helt ensam. Och det ser jag så fram emot. Ha en fortsatt trevlig fredagskväll allesammans. Så ses vi imorgon.

Ciao // N

Inga kommentarer: