torsdag 30 oktober 2008

Godnatt


Så närmar sig ännu ett slut mot en dag. Dagen har gått så fort att jag knappt hunnit med den. Allt går så otroligt snabbt just nu. Jag har tusen saker att fixa varje dag känns det som. Idag har jag bara städat och tvättat alla mina kläder. Försökt fixa dem. Halva garderoben är nu klar. Ska fortsätta så fort jag får tid. I morgon har jag ännu en fullspekad dag. Med massa inplanerat. Min vän kommer bland annat ifrån Stockholm imorgon. Innan dess ska jag hinna med annat ting. Mycket som snurrar runt i mitt huvud just nu. Jag har inte ens hunnit berätta om resan hit. Hur allt gick till. Men det ska jag göra i dagarna. Det kan jag lova. Allt har bara gått så otroligt fort att jag inte hunnit med det riktigt. Men nu börjar saker och ting lägga sig på plats. Och det känns så jävla skönt. Jag är helt slut i huvudet nu och ska lägga mig i min säng med massa choklad och se på alla gossip girl avsnitt jag missat dessa veckor.

Godnatt allesammans

// N

Inga kommentarer: