fredag 3 oktober 2008

Godmorgon

Godmorgon kära Svealand. Jag vaknade precis, eller jag vaknade egentligen för ca 2 timmar sedan kanske? Nä men jag fick ett samtal av en vän. En gammal vän som är en mycket nära egentligen. Men tyvärr så hörs vi inte så ofta. Men jag blev jätte glad i alla fall. Så skönt att höra att någon mår bra och skrattar. Det glädjer mig. Första frågan var " har du skrivit något om mig i din blogg " så nu kan du se att jag skrivit om dig haha. Och bara så du vet har vi har massa att ta igen !!!

Nä nu ska jag fixa lite frukost, sen ska jag dra till systemet och köpa lite inför ikväll. Sen är det massa annat oplanerat som alltid sker. Ibland undrar jag hur jag hunnit med allt detta då jag jobbade också. För även om jag nu bara är hemma egentligen så har jag fullt upp trots allt.
Ha en fortsatt trevlig dag. Solen skiner för fullt där ute och jag ska passa på att ta en promenad runt djurgården med min ipod. Nä nu måste jag röra på mig.

Ciao så länge

// N

Inga kommentarer: