fredag 10 oktober 2008

samlar mig

Kom precis hem från en lång promenad. Jag försöker samla ihop alla känslor och inse faktumet att min dröm snart går igenom. Jag har lite svårt att förstå det. Försöker själv inse det. Hur mitt nya hem ska se ut. Hur jag ska bygga upp allt. Nya människor. Ny plats. Detta är en ganska stor utmaning i livet. Man sätts på prov. Man hittar sidor man själv inte riktigt visste existerade. Men det är en bra sak. Man bygger upp sig som person då. Lära sig ta ansvar för sitt eget liv. Bra för personlig utveckling. Man måste börja någonstans. Och jag har en vän som jag bara vill tacka. Du vet vem du är. Men det känns så skönt att prata och du hjälper mig verkligen. Man bör ta lite lärdom från någon som gått igenom en hel del i livet. Och man säger ju att man aldrig ska lära sig utav andras misstag, utan bara utav sina egna. Men i detta fall så vill jag lära mig av andras misstag. Jag vill lära mig av dina misstag. Nä nu filosofierar jag lite to mutch haha. Ska sätta på en film nu istället och krypa ner i soffan.

Inga kommentarer: