fredag 10 oktober 2008

Godmorgon

Godmorgon allesammans. Eller god eftermiddag ska man kanske säga? Vaknade precis och är helt sliten. I och med att jag inte skrev något inlägg igår kan ni ju ana att jag hade fullt upp. En massa pappersarbete, sprungit en massa olika ärenden osv osv . Det är inte lätt att flytta haha. Men snart om ca 2 veckor blir det mer eller mindre officiellt. Jag har ju nämnt i bloggen att jag ska flytta. Men vart, hur och när är de ju ingen som vet. Inte ens jag själv för att vara ärlig. Jag har två länder att välja mellan. Och nu så bollas det en massa i mitt huvud. Vad som är bäst för mig. Vad jag vill och vart jag tror jag kommer att trivas som bäst. För jag vill ju börja studera sen. Och det som egentligen bollas i mitt huvud är studierna. Om jag ska flytta till ett ställe och bara plugga för att? Eller flytta till ett ställe för att sedan kunna studera det jag vill sen? Egentligen så är det väl ganska uppenbart om vad som ska göras. Men det är lite mer komplicerat än så. Men men jag har ca två veckor på mig. Så förhoppningsvis har jag tänkt klart på allt tills dess. Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite frukost. Satt i telefon halva natten igen haha. Ja ni undrar säkert vem de är jag sitter med i telefon. Den får ni klura på ett tag till haha. Nu ska jag move my beauty ass. Ha en underbar dag allesammans.

// N

Inga kommentarer: