fredag 31 oktober 2008

Godmorgon

Godmorgon allesammans. Ännu en fredag med massa att göra. Nu ska jag först ut på en timmes promenad med min ipod. Sen är det in i duschen och fixa sig. Jag ska först till beauty center som dem kallar det här och piffa till mig lite. Sen ska jag och face till Oslo. Här är systemet lite annorlunda. Det verkar inte finnas små fororter till självaste Oslo. Utan Oslo centrum som dem kallar det, är the main city. Sen allt utan för självaste centrum är andra små städer. Allt är så komplicerat fördelat tycker jag själv. Men vi ska i alla fall till Oslo centrum som dem kallar det. Där ska vi hinna med lite små saker jag måste fixa. Sedan ska vi på middag, och senare träffa min vän. Så dagen ser helt upptagen ut idag. Jag har inte ens hunnit fixa mina kläder i lägenheten, eller alla de små ting som behövs fixas. Och jag har redan tusen andra saker för mig haha. Men nu börjar saker och ting lägga sig. Så det går framåt i alla fall. Och jag trivs så otroligt bra. Jag saknar inte ens Stockholm Bara mina nära och kära. Familjen och mina vänner. Som jag snart ska hälsa på. Nä nu måste jag ut annars blir ingenting gjort. Ha en fortsatt underbar fredag så hörs vi senare idag.

// N

Inga kommentarer: