onsdag 8 oktober 2008

Godmorgon

Vilken morgon. Telefonen ringde ganska tidigt och jag har haft fullt upp med olika samtal. Gällande jobb. Så det glädjer mig så otroligt mycket att det går framåt. Snart är ett jobb fixat. Så fort det är klart så drar jag. Ser så otroligt fram emot det. Bara komma bort från all jävla ångest man haft i sthlm. Oavsett om man har allt, familj, vänner, tak över huvudet, mat för dagen. Ja i princip allt man kan önska sig. Så har jag ändå känt att jag inte haft något. Varför är det så? Det är något som fattats i mitt liv. Och jag vet nu vad det är. Det är just därför jag flyttar. För det jag saknat är mig själv. Jag har alltid levt efter andra. Gjort det andra sagt åt mig att göra. Alltid ställt upp. Funnits där för allt och alla när dem en behövt mig. Just därför har jag inte haft tid att riktigt hitta mig själv. Men nu känns det som att jag är på goda vägar. Jag har ett mål och det ser ljust ut. Känns så jävla fucking skönt att ni anar inte. Så jag vill bara önska er en fortsatt trevlig dag. Jag ska sova lite nu. Somnade i telefon i natt igen haha. Ska bli kul då mobil räkningen kommer haha. Men men . Det kan vi prata om senare. Nu ska jag vila i alla fall.

Ciao så länge
// N

Inga kommentarer: