söndag 12 oktober 2008

Happy happy

Hallå min kära blogg. Gud vad jag har att berätta. Jag håller på sprickas av lycka. Jag har aldrig känt så här förr. Jag kan inte ens beskriva i ord. Men nu vet jag äntligen vart jag hamnar. Och det är nu bestämt till 95 %. Jag har fixat mig en lägenhet under dessa dagar. Inte varit i Sverige då. Vilket förklarat till varför jag inte hunnit med bloggen. Men om ca en vecka då allt är klart, påskrivet & allt. Så kommer ni alla få veta vart jag hamnar till slut. Jag tror att det är rätt i alla fall. Mitt hjärta säger att det är rätt. Och det är för första gången i mitt liv som jag litar blind på mitt hjärta haha. Så nu är dagarna räknade i sthlm, i Sverige. Om exakt en vecka flyttar jag. Kan ni fatta en vecka? Jag kan själv inte fatta att det är sant. På Tisdag blir det avskednings middag för min del då med nära och kära. Det ser jag inte fram emot. Men jag vet att jag har deras stöd oavsett. För riktiga vänner önskar varandra världens lycka oavsett om det svider. Och jag har världens bästa som stöttar mig i allt. Tack ska ni ha. Jag älskar er och kommer aldrig glömma er.
Sen drar jag på en liten semester. Bara till en annan stad för och hälsa på en vän. Samtidigt som det blir en avkoppling och så får jag ladda batterierna inför flytten. Det är nu jag känner att det är äkta. Att det verkligen sker. Jag har pratat om det i ett års period. Nu sker det äntligen. Och bara den tanken gör mig starkare. Att jag valt att ta detta steg gör att jag vet att jag kan klara mer. Jag måste våga lita mer på mitt inre. Min självkänsla. Och jag vill bara tacka alla som stöttat och hjälpt mig dessa dagar och veckor. Ni vet vilka ni är och det räcker.

Ciao // N

Inga kommentarer: