måndag 13 oktober 2008

Godmorgon

Godmorgon allesammans. Sitter här halvt nyvaken. Hjärnan sover fortfarande haha. Men jag har inge tid för att vila. Om 2 dagar drar jag. Så nu ska allt packas fixas och ordnas. Jag drar på en liten liten semester innan bara för att själv inse att det verkligen sker. Men det är på riktigt. Och jag ska vara ärlig, ja har knappt sovit något inatt. Allt jag tänker på är flytten. Hur allt ska gå till. Men jag tror att det kommer att gå bra. För jag velat detta så pass länge nu så. Snart ska lilla jag ut på stora äventyr hahaha. Så dramatiskt allt låter. Men jag är pakistanier. Vi kan vara lite för dramatiska ibland. Inte ibland lite ofta faktiskt. Nä nu ska jag få i mig lite frukost. Sen ska jag fixa mig och ut på stan för en massa pappersarbete osv. Sådant tråkigt skit man inte orkar med. Ha en fortsatt trevlig dag. Så ses vi senare.

// N

Inga kommentarer: