torsdag 30 oktober 2008

halllllååååå

Hallå hallå, guess whos back..again !!! Jo nu är jag tillbaka på min kära blog som jag saknat så otroligt. Jag har inte haft möjlighet att blogga pga jag saknat Internet Men nu har jag fått Internet i min nya lilla lägenhet. Jo jag har en egen lägenhet som jag håller på dekorerar och fixar.

Men nu tillbaka till det viktigaste. Jag har nu lämnat Sverige. Lämnat Stockholm och bosatt mig i Norge. Inte så långt ifrån. Men fortfarande lååååångt bort från Stockholm. Så nu är jag här. Lyckligare och gladare än någonsin. Jag har känner att jag lever. Att jag nu ska satsa på mig själv. Nu finns det bara en sak. Och de är jag. Bara jag. Jag kommer snart börja jobba. Sedan fortsätta med mina studier. Och allt har gått så otroligt fort. Jag har själv inte hunnit fatta att jag flyttat. Men jag tar en dag i taget. Nya utmaningar varje dag. Bara språket är en utmaning. Då jag inte fattar allt norrmännen säger. Jag har hunnit fixa mig en liten lägenhet som jag trivs i. För första gången i mitt liv så har jag en egen lägenhet. Den känslan är lite annorlunda må jag säga. Att ha något eget. Även om det är litet så är det mitt. Så nu ska jag sätta igång med lite mer arbete på den. Och sedan handla små saker jagbehöver. Och det känns så skönt nu när jag är tillbaka på bloggen. Nu kan ni följa mig här och se hur mitt liv rullar på här i Norge.

// N

Inga kommentarer: