onsdag 1 oktober 2008

Godmorgon

Eller god eftermiddag kanske? jag vaknade faktiskt ganska tidigt idag. Så då åkte joggingskorna på, och jag tog med mig min bästa vän ( min rosa ipod ) ut på en lång promenad. House musiken pumpade i högsta volym och jag bara gick fortare och fortare. Den känslan, adrelanin kicken som får en att känna att man lever. Att hela kroppen brinner av liv. Ja det går ju inte att beskriva.

Så vad gör jag nu då efter min långa runda? Jag sitter i mitt vardagsrum och Sex and the city går på min tv just nu. Savera sitter och målar naglarna samtidigt som hon äter sin frukost, tårta dvs. Så nu funderar jag på hur jag ska lägga upp ännu en dag ? hmm kanske ringer pattcy och drar till henne ens stund. Nu ska jag hoppa in i duschen till att börja med. Ha en fortsatt trevlig dag. Jag måste bara säga att det känns så skönt att vara tillbaka.

// N

Inga kommentarer: