tisdag 7 oktober 2008

nya mål


Så var jag uppe på fötterna igen. Nu ska jag ta tag i lite grejer. Först fixa mitt cv. Sedan ska jag kolla jobb borta ifrån sthlm. Bort ifrån Sverige, jag är seriös nu. När jag säger att jag inte alls ska vara kvar här till nyåret. Det är mitt mål. Och det står skrivet i sten haha.

Än så länge vet jag inte vart jag vill, men jag har nog en liten aning om vart jag vill. jag vill inte säga för mycket nu, men den dagen allt är klart ska ska ni alla få veta vart jag är på väg. Och det känns så skönt att äntligen få göra något på mina egna villkor. Idag är jag ung bara 21 och har hela framtiden framför mig. Så varför vänta? Jag har inga förpliktelser till någon förutom min familj. Som stöttar mig i allt. Mina underbara vänner som jag älskar. Jag är fri från allt som kvävt mig i alla dessa år. Jag känner mig som en ny människa. Och jag älskar det. Därför vill jag att denna nya människa ska börja om från början. Ny plats, annan miljö. Nya människor och nya utmaningar. Så jag är starkt motiverad till allt detta. Och jag lovar att bloggen ska få följa mig i mina nya utmaningar och äventyr så gott som det bara går.

// N

Inga kommentarer: