torsdag 25 december 2008

Brun & fin

Man blir ju bara helt jävla crazy i huvudet då man ser på sina gamla fina bilder. Ja man var ju brun en gång i tiden. Sån riktigt fin sommar brun. Nu är man brun fast den gyllenbruna färgen, den lilla glansen finns ju inte där. Och det trista med att sola solarium är att man tappar färgen mycket snabbare. Jag satt och gick igenom mina bilder och hittade dem här fina bilderna på mig. Då jag var ljusare i håret. Som var halvblekt av solen. Sedan min fina bruna färg som jag hade. Jag minns dagarna då jag låg på taket till Patricia och stekte. Fyfan så skönt det var. Eller då jag låg hemma på balkongen. Jag behövde faktiskt inte ligga så länge för att få färg. Nä nu vill jag ha sommar och sol. Jag vill bada och springa runt i shorts och känningar. Jag vet det är jul och jag ska inte vara en modekiller. Men jag måste tyvärr. Mitt inre vill ha sommar & sol. Thats it !!!!










Till sommaren ska färgen tillbaka. Både på huden och på skallen haha !!!!

Sov gott allesammans förresten. Imorgon är det väll den stora rea dagen i Sverige. Då ni shoppar loss er. Men för mig är allt stängt. Rean börjar inte förren den 27e här.

// N

Inga kommentarer: