söndag 21 december 2008

vill ha vill ha vill ha

Så var jag klar med alla desperate housewives avsnitten. Nu återstår gossip girl. Men det tar jag senare. Jag tänkte fixa min garderob som fortfarande är halvt klar. Grejen är den att jag måste gå igenom alla kläder och se vad jag använder, behöver och det jag fortfarande är nöjd med. För jag vet att det är mycket som ska ut. Kläder jag egentligen inte behöver ha i garderoben. Det är alltid ett evigt tjat om det. Jag har bara inte orken att ta tag i det. För då vet jag att min garderob kommer att se fattig ut. Jag har tusentals klänningar. Det visar också vilken stil jag har. Min personlighet. Mer kvinnlig en modern om man får säga så. Jag älskar den feminina stilen. Med klänningar och kjolar. Fina koftor och fina tröjor med jeans. Högklackat till. Jag är egentligen inte så trendig på så sätt. Men jag kan fortfarande säga att min stil kan vara tidslös. Kvinnligt och sexigt. Det är var jag kollar och söker i ett klädesplagg. Nu vet jag att jag behöver nya tröjor. Jag är så kräsen också. Det är så jobbigt. Men som vanligt leker jag runt på olika hemsidor. Victoria Secret är en av mina favoriter. Så nu hittade jag en massa fina tröjor. Men varför hittar man inte dem i vanliga butiker? Jag hittar alltid en massa fint på nätet men det ska ju inte behöva vara så. Vart finns dem butikerna med MIN stil av klädesplagg. Och varför finns inte Victoria Secret i andra länder för. Om jag hade haft Victoria Secret här, hade jag garanterat varit en stam kund som skulle spenderat hela lönen på deras kläder. För dem är ju så sjukt billiga också !!!!














Det här är vad jag vill ha. Är det någon som kan hitta detta åt mig i en vanlig butik, och inte på internet???

Inga kommentarer: