söndag 7 december 2008

Godmorgon

Godmorgon. Så var det äntligen söndag. Jag somnade inatt utan några som helst problem. Efter ett långt samtal med Face som är så duktig på att prata, som slutade ca kvart i tre. Så somnade jag haha. Och nu har jag återfått energin. Grejen är den att jag måste få tillbaka mina gamla rutiner. Gällande allt från kost till lite mer motion. Jag lever på glass och chocklad. Jag ser så hängig och sliten ut. Trotts att jag inte är det. Jag har tappat all mina fina bruna färg som jag krigade med på Patricias tak. Jag minns varje gång jag lade mig där så sa Patricia att jag var dum i huvudet. Men jag var så brun och fin. Så nu har jag bestämt mig att jag ska få tillbaka den där fina bruna färgen. Och inte se så gul och sjuk ut som jag egentligen gör just nu. Fast jag inte är det. Så idag är det solarium som gäller. Plus en lång promenad ute i kylan. Det är bara att bita ihop och på med vinterskorna och vinterkläderna. Jag måste få tillbaka min energi och mina gamla rutiner. Så jag orkar mer i min vardag.


Här sitter jag brun och sommarfin. Jag längtar redan till sommaren. Då jag kan ha mina fina klänningar och shorts på mig igen.

Ha en fortsatt underbar söndag. Ses senare.
// N