lördag 6 december 2008

kan inte sova

Ohh jag kan inte sova. Jag håller på att bli galen. Jag fattar inte varför. Min kropp är så avslappnad och vill sova. Men mitt jävla psyke vill ju inte. Fattar inte vad problemet är med mig. Jag har haft svårt att sova nu i ett par dagar. Igår sov jag så bra. Så jag fattar egentligen inte varför mitt psyke reagerar så här. Det kommer sluta som alla andra dagar denna vecka ( bortsett från igår då ) att jag ligger i sängen och vrider och vänder på mig. Tar med mig täcket ut på soffan och försöker där. Inget kommer att hjälpa så jag tar min ipod och lyssnar på lugn avslappnande musik. Men det kommer inte heller hjälpa. Så jag kommer dra tillbaka till den stora sängen ensam. Och mannen min är inte hemma ikväll. Jag kanske saknar han för mycket. Jag vet inte. Men jag vill inte sova. Jag har ingen lust. Men jag måste. Imorgon ska jag upp tidigt för Celina kommer ganska tidigt. Sen så ska jag baka en massa jul gott . Så jag behöver sömn. Så jag inte bränner pepparkakorna eller allt annat. Ohh vad irriterande. Aja jag ska väll ta och sätta igång processen nu. Jag börjar med och lägga mig i sängen. Sen får vi se vart jag vaknar på morgonen.

Godnatt // N

Inga kommentarer: