torsdag 11 december 2008

Underbart

Kom precis hem. Efter ett långt träningspass. Man kan kalla det lite så. Först så skulle Face laga yttligare hål i tänderna. Efter det åkte vi och köpte löpar/tränings skor som jag helst vill kalla det. Han hittade ett par svarta. Medans jag som tjej fick mina vita rosa skor haha. Men vi börjadeuppvärmningen med en halvtimmes tennis. Fyfan vad länge sedan det var för mig. Jag har ju spelat tennis tidigare. Men det syntes inte idag. Men jag började komma igång efter ett tag. Men då var det slut på det roliga. Så vi drog till gymmet istället. Nu sitter jag här halvt svettig efter 20 min löpning. Och efter det blev det lite vikter. Fyfan så skönt det känns. Att svettas lite och få röra på sig. Energin har kommit tillbaka. Känns så otroligt underbart. Så nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag fixa en god middag.

Ciao så länge

Inga kommentarer: