torsdag 18 december 2008

Halloj kära blog. Äntligen så fick jag lite tid för mig själv och bloggen. Jag hade det underbart igår med mannen min. Jag hade en fin överraskning till honom, men han hade även en jätte fin överraskning till mig. Så allt började jätte bra. Nu har jag även jätte fina vita rosor i vardagsrummet som doftar så otroligt. Ohh jag är förälskad haha. Kvällen slutade med familjeträff hemma hos oss. Då alla visste att han skulle vara ledig mot kvällen, så ville ju alla träffa han. Så jag var bara tvungen att dela med mig. Men senare gick vi ut och tog oss en massa drinkar och dansade och hade det super trevligt. Tyvärr så var han tvungen att dra tillbaka på jobbet imorse igen. Men snart kommer han hem. Då ska vi äntligen köpa min jävla step maskin. Jag har ju lagt av med träningen helt. Och jag som var så starkt motiverad till dem där heta sexiga benen till sommaren. Dem ska jag få tillbaka.

Nu sitter jag ny duschad med vaniljeyougurt och musli. Jag var precis och handlade, då en kvinna på ca 25 år kom fram till mig och frågade vart jag förstorat läpparna. Jag började skratta och tänkte inte riktigt på vad jag skulle svara först. För det är första gången här jag får höra det. jag har ju hört det tusentals gånger innan. Men det var lite roligt. jag sa då till henne att jag inte gjort något alls med dem. Dem är helt naturliga. Hon trodde inte på mig. Så det var inte så mycket med saken att göra. Nu när jag kom hem och sitter och ser på mina bilder så kan dem ju se lite fejk ut. Men jag älskar dem för det hahaha. Bara för att alla tror att dem är fejk ska jag puta extra mer med dem!!!





Okej jag putar kanske redan lite med dem. Eller ja vad vet jag. Men dem är faktiskt mina egna. And that´s for sure baby

Inga kommentarer: